تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اوپو R9s: پرفروش ترین گوشی اندرویدی در زمستان 2017

اوپو R9s با پشت سر گذاشتن گوشی‌های هوشمند سامسونگ، پر فروش ترین گوشی اندرویدی در زمستان 2017 شد.

طبق  گزارش منتشر شده از موسسه‌ی Strategic Analytics،  فروش گوشی هوشمند اوپو R9s در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷، بیش از فروش مدل‌های سامسونگ بوده است. موفقیت کمپانی اوپو در فروش بالای R9s، به شکست گلکسی نوت ۷ سامسونگ و مشکلات ذاتی آن نسبت داده شده است. به‌دلیل عدم حضور موفق پرچمدار سامسونگ در زمستان ۲۰۱۷، این شرکت برای جبران درآمد، مجبور شد که تنها به فروش میانرده‌های خود اتکا کند. هر چند با شروع سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷، سامسونگ با عرضه‌ی جدیدترین پرچمدارهای خود، گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، این روند را تغییر داد.

طبق این گزارش،  اوپو R9s، پس از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، سومین گوشی پرفروش دنیا در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ شده است و این موضوع لقب پرفروش ترین گوشی اندرویدی در این سه‌ماهه را برای R9s کسب کرده است. اوپو با فروش ۸.۹ میلیون دستگاه گوشی R9s، رقم ۲.۵ درصد از کل فروش گوشی‌های هوشمند را در این سه ماهه کسب کرده است. فروش بالای این محصول، با محبوبیت آن در کشور چین و رشد فروش آن در هندوستان ارتباط مستقیم دارد. پس از عرضه‌ی این محصول در ماه اکتبر ۲۰۱۶، اوپو همچنان با افزودن رنگ‌های جدید به این گوشی هوشمند، خط تولید آن را جان دوباره‌ای بخشیده و اشتیاق کاربران برای خرید این محصول را همچنان بالا نگاه داشته است. در همین راستا نیز نسخه‌ی سبز رنگ اوپو R9s، ماه پیش در چین عرضه شد.

strategic analytics q1 2017

در همین حال، دو مدل از گوشی‌های هوشمند سامسونگ، رتبه‌های چهارم و پنجم پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند را تصاحب کرده‌اند. این دو گوشی، مدل‌های ۲۰۱۶ گلکسی J3 و گلکسی J5 هستند، که فروش بسیار خوبی در اروپا و آسیا داشتند. بدون شک، فروش بالای این دو محصول سامسونگ، کمک شایانی به این شرکت در عبور از بحران گلکسی نوت ۷ کرد. گلکسی J3، تنها گوشی هوشمند پر فروش در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ است که در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ نیز به فروش می‌رسید. این موضوع موید تقاضای بالای این محصول و ماندگاری آن در بازار فروش است. 

۵ گوشی پرفروش حاضر در این لیست، ۱۶.۷ درصد فروش کل گوشی‌های هوشمند در زمستان ۲۰۱۷ را کسب کرده‌اند که این رقم نسبت به سال گذشته ۶.۱ درصد رشد از خود نشان می‌دهد. 

نظر شما درباره فروش اوپو R9s و گوشی‌های هوشمند سامسونگ چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اوپو R9s: پرفروش ترین گوشی اندرویدی در زمستان 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..