تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت و ساز با آب شرب غیر قانونی است

ساخت و ساز با آب شرب غیر قانونی استعضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به موضوع ساخت و سازهای بی رویه با آب شرب، اظهار داشت: بر اساس یک برنامه ریزی دقیق باید جلوی این امر گرفته شود چرا که ساخت و ساز با آب شرب، خلاف قانون است.

وی افزود: با توجه به اینکه ساخت یک ساختمان بلند مرتبه 6 تا 7 سال به طول می انجامد، نباید به مالکان اجازه داد که برای ساخت و ساز از آب شرب استفاده کنند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: سازمان آب و فاضلاب باید با نظارت دقیق از این اتفاق جلوگیری کند و نباید مجوز بهره برداری از آب شرب برای ساخت و ساز را صادر کند.

قناعتی گفت: مالکانی که اقدام به ساخت و ساز پلاک ها و آپارتمان خود می کنند باید از تانکر، آب های زیر زمینی و همچنین آب غیر شرب برای ساخت و ساز استفاده کنند چرا که هم اکنون کشور با بحران آب رو به رو است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت و ساز با آب شرب غیر قانونی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..