تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیدواری کرملین نسبت به بهبود روابط با آمریکا

به گزارش افکارنیوز،

سخنگوی کاخ کرملین در سخنانی تاکید کرد: مسکو احساس امیدواری محتاطانه ای نسبت به چشم اندازهای بهبود روابط بین آمریکا و روسیه دارد.

اظهارات دیمتری پسکوف سخنگوی کرملین در واکنش به دیدار اخیر سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در واشنگتن بیان شده است.

وی در ادامه افزود: مذاکرات و رایزنی ها به خودی خود کاملا مثبت است. کرملین امیدواری محتاطانه ای نسبت به چشم انداز بهبود روابط با آمریکا دارد. ما کارهای زیادی در پیش روی خود داریم.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بعد از دیدار با سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه گفت که همه باید برای پایان دادن به خشونت در سوریه تلاش کنند.

رئیس‌جمهور آمریکا با بیان اینکه دیدار خوبی با لاوروف داشته است، گفت که کشتار وحشیانه در سوریه باید متوقف شود و همه باید برای آن کار کنند.

ترامپ خطاب به لاوروف تاکید کرد که ضرورت دارد برای پایان دادن به بحران سوریه تلاش شود.وی همچنین از لاوروف خواست که نظام اسد و ایران را مهار کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیدواری کرملین نسبت به بهبود روابط با آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..