تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار شگفت انگیز دنیای آنلاین در یک دقیقه + اینفوگرافی

آمار شگفت انگیز دنیای آنلاین در یک دقیقه+ اینفوگرافیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سایت تحلیلی اسمارت اینسایتس (smart insights) در بررسی آماری به تحولات اعداد و ارقام دنیای آنلاین در یک دقیقه پرداخته است، از جستجوهای گوگل گرفته تا پست های فیس بوک و پیام های ارسال شده در واتس آپ البته این آمار تنها یک دقیقه از دنای آنلاین را نمایش می دهند!.

رسانه های دیجیتال و شبکه های تعاملی یک فرصت بزرگ برای بازاریابان به شمار می روند و شما به عنوان کاربر این فضا می توانید به محتوای با کیفیت، اطلاعات دقیق، رقابت در این بازار و دیگر مباحث مهم دست پیدا کنید.

در سه سال متوالی از 2014 تا 2016 دنیای جستجوگرها و شبکه های تعاملی برای یک دقیقه مورد بررسی قرار گرفته و آماری جالب از آن بدست آمده است.

گوگل با حدود چهار میلیون جستجودر صدر جستجوگرها قرار گرفته و فیس بوک نیز با 3.3 میلیون پیام در رتبه اول پیام رسان ها قرار دارد.

بمباران اطلاعاتی در شبکه های اجتماعی همچون واتس اپ و توییترو اینستاگرام نیز در این سه سال رشد داشته است.

در ادامه اینفوگرافی مربوطه آمار شگفت انگیز از یک دقیقه دنیای آنلاین را ببینید، توجه داشته باشید دایره بیرونی سال 2016، دایره میانی سال 2015 و دایره داخلی سال 2014 را نمیاش می دهد.

برای نمایش عکس در سایز بزرگتر بر روی آن کلیک کنید



 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار شگفت انگیز دنیای آنلاین در یک دقیقه + اینفوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..