تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کامیونی که به خانه‌ای لوکس تبدیل شد+تصاویر

کامیونی که به خانه‌ای لوکس تبدیل شد

یک هنرمند خلاق به نام دین کراگو با 33 سال سن در اقدامی جالب با یافتن اسب کش های کهنه آنها را بازسازی کرده و به سوییت های مجلل و شگفت انگیز تبدیل می کند. 

این اقدام در فضای مجازی بازتاب داشته و کاربران از آن استقبال کرده اند.

این سوییت دارای ظاهری شیک و از جنس چوب است و نمای داخلی آن نیز با استفاده از تنه، شاخ و برگ درختان تزئین شده و دارای دکوری منحصر به فرد است.

لازم است بدانید که این سوییت به سیستم گرمایش و آشپزخانه ای با اجاق، ظرفشویی،کابینت های آبی رنگ خاص، تختخواب،سرویس بهداشتی و حمام مجهز است. 

در ادامه با ما همراه باشید تا تصاویری بی نظیر از داخل این کامیون به همراه تجهیزات آن را مشاهده کنید.

کامیونی که به خانه‌ای لوکس تبدیل شد کامیونی که به خانه‌ای لوکس تبدیل شد کامیونی که به خانه‌ای لوکس تبدیل شد کامیونی که به خانه‌ای لوکس تبدیل شد کامیونی که به خانه‌ای لوکس تبدیل شد کامیونی که به خانه‌ای لوکس تبدیل شد کامیونی که به خانه‌ای لوکس تبدیل شد کامیونی که به خانه‌ای لوکس تبدیل شد کامیونی که به خانه‌ای لوکس تبدیل شد کامیونی که به خانه‌ای لوکس تبدیل شد کامیونی که به خانه‌ای لوکس تبدیل شد کامیونی که به خانه‌ای لوکس تبدیل شد کامیونی که به خانه‌ای لوکس تبدیل شد کامیونی که به خانه‌ای لوکس تبدیل شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کامیونی که به خانه‌ای لوکس تبدیل شد+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..