تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردوغان 100 تاجر ترکیه ای را به سفر اسرائیل مجبور کرد

به گزارش افکارنیوز،

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند یک هیئت اقتصادی از ترکیه متشکل از 100 تاجر هفته آینده به اسرائیل سفر خواهند کرد.

رادیو اسرائیل نیز اعلام کرد این هیئت با وجود تنش هایی که در پی اظهارات رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در خصوص بیت المقدس و قانون ممنوعیت پخش اذان در روابط دو جانبه‌ بوجود آمده است، در سفری کاری به تل آویو سفر خواهند کرد. رادیو اسرائیل همچنین اعلام کرد این سفر با هدف بهبود روابط پس از اظهارات اردوغان علیه تل آویو انجام می شود.

قرار است این هیئت پس از توافق بر سر عادی سازی روابط که در پی بحران دیپلماتیک سال 2010 بوقوع پیوست، وارد سرزمین های اشغالی شوند.

این هیئت شامل رئیس اتحادیه صادرکنندگان ترکیه و مسئولان ارشد اقتصادی و مدیران شرکت های بزرگ و رؤسای اتحادیه های بزرگ فعال در حوزه انرژی، ساخت و ساز، حمل و نقل، غذا و کشاورزی ترکیه خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردوغان 100 تاجر ترکیه ای را به سفر اسرائیل مجبور کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..