تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوتین: برای مسکو روابط با فلسطین امری ویژه و مهم است

به گزارش افکارنیوز،

 به نقل از رأی الیوم، ولادیمیر پوتین  رئیس‌جمهور روسیه روز پنجشنبه بعد از دیدار با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که مسکو از ازسرگیری گفتگوهای مستقیم بین اسرائیل و فلسطینی‌ها حمایت خواهد کرد.

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز گفت: همزیستی مسالمت‌آمیز بین اسرائیل و فلسطین، پیش‌شرط هرگونه امنیت و ثبات عملی در منطقه است.

وی از تلاش‌های روسیه در زمینه مبارزه با تروریسم و مشارکتش در تقویت امنیت و ثبات در خاورمیانه قدردانی کرد.

محمود عباس و ولادیمیر پوتین روز پنجشنبه درباره گفتگوهای دوجانبه و راه‌های پیشبرد روند سیاسی و روابط دوجانبه بین دو کشور و توسعه‌ آن در زمینه‌های گوناگون گفتگو کردند.

محمود عباس در این دیدار تحولات کلی فلسطین و مشکلات مردم این کشور در نتیجه اقدامات نژادپرستانه رژیم صهیونیستی را به اطلاع پوتین رساند.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز گذشته برای سفری دو روزه وارد روسیه شده بود.

مذاکرات بین اسرائیل و فلسطین، از سال 2014 میلادی متوقف شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوتین: برای مسکو روابط با فلسطین امری ویژه و مهم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..