تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا DNA می‌تواند تغذیه مناسب برای یک فرد را نشان دهد؟

در این مطلب قصد داریم شما را با نتیجه یک تحقیق علمی آشنا کنیم که مطمئنا شنیدن آن برای شما بسیار عجیب خواهد بود. بررسی‌های جدید نشان داده است که آزمایش DNA می‌تواند نشان دهد که چه ورزش و رژیم غذایی برای یک فرد مناسب است.

محققان برای بررسی این که آیا DNA می‌تواند ورزش و تغذیه مناسب برای یک فرد را نشان دهد از یازده هزار نفر آزمایش DNA گرفتند.

مدیر این تحقیقات می‌گوید: در 35 سال گذشته این تاثیرگذارترین تحقیقی بود که دیدم. افراد ممکن است در سراسر عمر خود احساس کنند که یک ورزش می‌تواند فشار بیش از حدی به بدن آنها وارد کند یا یک غذای خاصی با بدن ما سازگاری خوبی ندارد. DNA می‌تواند تعیین کند که کدام ورزش برای ما مفیدتر و با بدن ما سازگارتر است.

محققان معتقدند که نتیجه‌ این تحقیقات آغازی برای تحقیقات گسترده تر هستند.

افرادی  که قصد دارند وزن زیادی کم کنند می‌توانند از این روش استفاده کنند تا در زمان کمتری به هدف خود برسند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا DNA می‌تواند تغذیه مناسب برای یک فرد را نشان دهد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..