تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت چندین ویژگی بین پلتفرمی ویندوز 10 را معرفی کرد

دسترسی بلافاصله به فایل‌های OneDrive، «تایم‌لاین»، «کلیپ‌بورد ابری» و «ادامه دادن از جای رها شده» همه ویژگی‌های بسیار کاربری بین پلتفرمی جدید ویندوز 10 هستند.

مایکروسافت در روز دوم از کنفرانس بیلد خود در سال ۲۰۱۷ ویژگی‌های جدیدی از ویندوز ۱۰ را معرفی کرده که قرار است همراه با بروزرسانی پاییزی Creators در اختیار کاربران قرار گیرد.

خوشخبتانه مایکروسافت نادلا سعی می‌کند کار کردن بین سیستم عامل‌های مختلف مانند ویندوز ۱۰، اندروید و iOS راحت‌تر از قبل شود و دوست ندارد تا ویژگی‌های کاربردی را برای سیستم عامل خود انحصاری کند.

Windows 10 Timline

تایم‌لاین به کاربر اجازه دسترسی به زمان گذشته و کار‌هایی که در حال انجام با سیستم عامل خود بوده را می‌دهد. ویژگی تایم‌لاین با کورتانا قابل دسترس است پس در بین دستگاه‌های مختلف نیز می‌توان بدان دسترسی داشت.

windows clipboard

کلیپ‌بورد به کاربر اجازه کپی کردن تقریبا هر چیزی را بین دستگاه‌های مختلف را می‌دهد، حال در این میان مهم نیست دستگاه مورد استفاده شما ویندوز، اندرویدی یا حتی iOS باشد. مایکروسافت در جریان کنفرانس گفت که می‌توان عکس، لینک نقشه، نمودار، متن یا گیف را کپی کرد و در همان لحظه آماده جای‌گذاری در دستگاه دیگر خواهد بود.

windows pick up

قابلیت «ادامه دادن از جای رها شده» دقیقا کاری را انجام می‌دهد که از نام آن پیدا است. برای مثال، اگر از سیستم دسکتاپ خود خارج شوید، بلافاصله سندی که روی آن در حال کار بوده‌اید، در دستگاه موبایلی شما ظاهر می‌شود. برای اینکه از این ویژگی در iOS، اندروید یا ویندوز ۱۰ موبایل استفاده کنید، به کورتانا به عنوان یک پل مرتبط کننده نیاز خواهید داشت.

همه این ویژگی‌های گفته شده شبیه به Handoff اپل هستند اما تفاوت اصلی در ویندوز بین پلتفرمی بودن این قابلیت خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت چندین ویژگی بین پلتفرمی ویندوز 10 را معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..