تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیتونز بالاخره به فروشگاه ویندوز می آید

در اتفاقی جالب و پیش‌بینی نشده، اپل برنامه دارد تا برنامه دسکتاپ آیتونز را به فروشگاه ویندوز بیاورد.

خبر جالبی که امروز پیرامون غنی‌تر شدن استور ویندوز ویندوز ۱۰ اعلام شد، همکاری اپل با مایکروسافت برای آوردن یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دستگاه‌های اپلی به فروشگاه کمپانی رقیب است. در حال حاضر آیتونز یکی از پرجستجو‌ترین برنامه‌های ویندوز استور است که تاکنون در بین برنامه‌های این فروشگاه غایب بوده است.

مایکروسافت همچنین نیاز دارد تا برنامه‌های شرکت ادوبی و گوگل را به خود جلب کند. هر چند دیروز در خبری اعلام شد که حتی اگر گوگل تصمیم به ساخت نسخه یونیورسال از مرورگر کروم را بگیرد و قصد آوردن آن به استور ویندوز را کند، مایکروسافت این اجازه را نخواهد داد. مایکروسافت دلیل این تصمیم را محدودیت‌های امنیتی پیرامون کد‌‌های html و JavaScript اعلام کرده است.

مایکروسافت در این باره گفته:

مرورگر‌های دسکتاپ که از طریق فروشگاه ویندوز نصب می‌شوند، در ابتدا و به صورت پیش‌فرض امن نیستند. تنها در صورتی امنیت‌ها تامین می‌شود که شبیه به مرورگر اج، کلا یک برنامه یونیورسال باشند. بنابراین آن‌ها در محیطی ایزوله شده اجرا می‌شوند و نمی‌توانند به عملیات‌های کلی سیستم دسترسی داشته باشند. اپلیکیشن‌های تبدیل شده از فرمت Win32 به یونیورسال، به جای آن از اجزایی مجازی شده بهره می‌برند و قابلیت "runFullTrust" دارند.

با این تفاسیر، گوگل مجبور است که کروم را از ابتدا برای ویندوز استور بسازد، همانطور که پیش از این همین کار را برای iOS انجام داده اما احتمال این اتفاق بسیار بعید است.

آیتونز هم یکی از بزرگترین غایبان ویندوز استور بوده که مایکروسافت توانسته توجه اپل را برای آوردن آن به سیستم عامل خود جلب کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیتونز بالاخره به فروشگاه ویندوز می آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..