تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتحاد مثال زدنی مسافران مترو در نجات جان زن سالخورده + فیلم

اتحاد مثال زدنی مسافران مترو در نجات جان زن سالخورده + فیلم باید اضافه شودبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اتحاد مثال زدنی مسافران مترو در نجات جان یک زن 72 ساله را  در یکی از ایستگاههای مترو در شهر " گوآنژو " چین  به تصویر می کشد. این زن سالخورده  که در لحظه سوار شدن مترو، ناگهان در شکاف بین سکوی ایستگاه و واگن قطار گرفتار شده بود توسط تعدادی از مسافران نجات یافت.

 این مسافران با کمک  پرسنل این ایستگاه و بلند کردن این واگن قطار توانستند پاهای این زن را از میان شکاف بیرون کشیده  و جان وی را نجات دهند. این زن که به تنهایی مسافرت می کرد بعد از این حادثه دچار جراحت جزئی شد. 

همچنین انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی با واکنش کاربران همراه بود و آنها این عمل انسان دوستانه را مورد ستایش قرار دادند. یکی از کاربران در توئیتی نوشت : " با دیدن این ویدئو انرژی مثبت زیادی گرفتم چرا که این کار مسافران چینی واقعا ستودنی بود. "

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتحاد مثال زدنی مسافران مترو در نجات جان زن سالخورده + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..