تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چامسکی: جمهوریخواهان از داعش خطرناک‌ترند

به گزارش افکارنیوز،

«نوام چامسکی» زبان شناس، فیلسوف و متفکر سیاسی معروف جهان در مصاحبه اخیر خود با شبکه تلویزیونی «بی بی سی»، ایدئولوژی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا را عمیقا استبدادی و بسیار خطرناک توصیف کرد.

این فیلسوف معروف در کتاب خود حزب جمهوریخواه آمریکا را «خطرناک ترین سازمان روی زمین» در تاریخ بشریت توصیف و در توضیح این توصیف خود اعلام کرده است که جمهوریخواهان از پذیرش واقعیت امتناع می کنند.

وی گفت که حزب جمهوریخواه آمریکا خطرناک ترین سازمان در مقایسه با تهدید داعش و کره شمالی است. وی افزود که حزب جمهوریخواه برعکس داعش و کره شمالی، به دنبال نابود کردن چشم انداز وجود انسان سازمان یافته است.

چامسکی در مصاحبه خود گفت که ترامپ به جهان آسیب خواهد زد و این همان چیزی است که پیشتر در حال وقوع است و مهم ترین جنبه انتخاب ترامپ خود ترامپ نیست بلکه کل حزب جمهوریخواهی است که در حال منحرف و جدا شدن از سایر جهان در زمینه های تغییرات آب و هوایی که یک موضوع حیاتی و یک تهدید واقعی به حساب می آید، هستند.

این منتقد سرشناس آمریکایی انکار جمهوریخواهان را نمایشی حیرت آور توصیف کرد؛ نمایشی که آمریکا در آن در انزوای جهانی به سر می برد و نه تنها از شرکت در تلاش ها برای مقابله با تغییرات آب و هوایی امتناع می کند بلکه خود را وقف تضعیف این تلاش ها کرده است.

چامسکی با اشاره به اینکه 6 سال قبل پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را پیش بینی کرده بود، گفت ترامپ هیتلر و یا موسولینی نیست اما عمیقا مستبد و خودکامه و بسیار خطرناک است.

چنین اظهاراتی از سوی چامسکی در حالی مطرح شده اند که منابعی در کاخ سفید اعلام کرده اند که احتمال دارد ترامپ آمریکا را از توافقنامه تغییرات آب و هوایی پاریس بیرون ببرد.

چامسکی در آوریل سال جاری نیز گفته بود که ترامپ ممکن است یک حمله تروریستی جعلی به راه بیندازد تا از طریق آن به حفظ کنترل جمعیت مهاجران در آمریکا بپردازد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چامسکی: جمهوریخواهان از داعش خطرناک‌ترند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..