تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شب کوک پس از انتخابات مقابل دوربین می‌رود

به گزارش افکارنیوز،

برنامه تلویزیونی " شب کوک" در سری جدید خود با عنوان "گپ کوک" روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

یکی ازتفاوت‌های "گپ کوک" نسبت به سری قبل خود، حضور نداشتن کارشناسان در بخش کارشناسی برنامه است.

در برنامه " شب کوک" فریدون آسرایی، مهدی یغمایی، پوریا حیدری و فرهاد برنجان به عنوان کارشناس در برنامه  حضور پیدا می‌کردند اما دربرنامه "گپ کوک" چنین بخشی وجود ندارد.

فریدون آسرایی خواننده موسیقی پاپ چندی پیش به این موضوع  اشاره کرد که سری جدید برنامه " شب کوک" پس ازانتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تولید می‌شود.

خواننده آلبوم "عشق یعنی" همچنین به این موضوع پرداخت که در بخش کارشناسی سری جدید برنامه تلویزیونی، احتمال حضور فرهاد برنجان به عنوان کارشناس، کم رنگ است.

نخستین قسمت از برنامه تلویزیونی "گپ کوک" در بیست و یکمین شب از اردیبهشت ماه ساعت 19:00 و بیست و دوم اردیبهشت ماه ساعت 21:00 روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

گپ کوک

"گپ کوک" درنخستین قسمت برنامه خود که همزمان با شب ولادت با سعادت امام زمان (عج) پخش می‌شود، میزبان سالار عقیلی خواننده موسیقی ایرانی می‌شود.

باربد بابایی اجرای برنامه "گپ کوک" را بر عهده دارد.

برنامه "گپ کوک" روز بعد از پخش، ساعت 1:00 بامداد، 10:00 صبح و 16:00 روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شب کوک پس از انتخابات مقابل دوربین می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..