تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش‌سوزی پاساژ رضوان اهواز مهار شد

کیامرث حاجی زاده گفت: الحمدلله با تلاش پیگیر و فعالانه همه دلسوزان آتش سوزی پاساژ رضوان مهار شد.

وی افزود: نیروهای امدادی و آتش نشانی همچنان در صحنه حضور دارند و تا پایان عملیات به کار خود ادامه می‌دهند و پس از آن نیز دلیل حادثه با کار کارشناسی بررسی و اعلام می‌‌شود.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: پس از تعیین میزان خسارت‌ها بیمه‌ها می‌بایست در این زمینه همکاری لازم را بکنند.

وی افزود: تعدادی از ماموران آتش‌نشانی دچار حادثه شدند و همچنین یک عابر پیاده نیز دچار سانحه شد که برای درمان به مراکز درمانی اهواز منتقل شدند.

حاجی زاده گفت: امیدواریم مسئولان امر به ویژه شهرداری اهواز اقدامات جدی‌تری صورت دهند تا در ساختمان‌هایی مانند پاساژ رضوان شاهد این‌گونه حوادث نباشیم.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش‌سوزی پاساژ رضوان اهواز مهار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..