تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش در پاساژ رضوان در حال مهار شدن/ نیمی از پاساژ در آتش سوخت

آتش در پاساژ رضوان در حال مهار شدن/ نیمی از پاساژ در آتش سوخت

«کیومرث حاجی‌زاده» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود ساعت 13 پاساژ رضوان اهواز به‌علل نامعلوم دچار آتش‌سوزی شد، در این پاساژ 44 باب مغازه عمدتاً خرازی، وجود دارد.

وی افزود: به‌علت مواد موجود در این پاساژ، آتش‌سوزی تاکنون ادامه داشت اما کار اطفا حریق تقریباً به پایان رسیده و آتش در حال مهار شدن است.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با بیان این‌که این حادثه تاکنون یک مصدوم از میان مردم عادی داشته است، گفت: همه دستگاه‌ها علاوه بر آتش‌نشانی از جمله آبفا مدیریت بحران استان، مأموران انتظامی، اورژانس، هلال‌احمر و ... مشغول کار هستند.

نیمی از پاساژ رضوان در حال سوختن است

شهردار منطقه یک اهواز گفت: هم‌اکنون طبق آنچه مشهود است، نیمی از پاساژ رضوان در حال سوختن است و هنوز کانون حریق نامشخص است.

«بابک محمدی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود ساعت 13:30 از وقوع آتش‌سوزی سنگین در پاساژ رضوان مطلع شدیم و از همان ابتدای امر نیروهای شهرداری در محل حادثه حضور داشتند و با همکاری مردم نسبت به تخلیه انبارهای هم‌جوار این پاساژ که امکان سرایت آتش به آنها وجود داشت، اقدام کردند.

وی گفت: هم‌اکنون طبق آنچه مشهود است، نیمی از پاساژ رضوان در حال سوختن است و هنوز کانون حریق نامشخص است.

شهردار منطقه یک اهواز گفت: با توجه به گستردگی حریق از مناطق نفت‌خیز درخواست کمک کردیم و خودروهای شرکت نفت جهت کمک به اطفای حریق به محل حادثه اعزام شد.

محمدی هم‌چنین اظهارات برخی کسبه پاساژ رضوان و مردم مبنی بر این‌که نخستین ماشین آتش‌نشانی که در محل حادثه حاضر شد فاقد آب بود را به شدت تکذیب کرد و گفت: اصلاً چنین وضعیتی نبوده است.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش در پاساژ رضوان در حال مهار شدن/ نیمی از پاساژ در آتش سوخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..