تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسب و کار معلولان ایرانی با اینترنت و دورکاری

معلولان ایرانی با هدف و انگیزه‌ی بالا، برای تسهیل در کسب‌وکار خود از اینترنت و دورکاری استفاده می‌کنند.

معلولان ایرانی با استفاده از دوره‌های رایگان دورکاری یا همان فری‌لنسینگ بعد از کسب مهارت‌های لازم به کسب‌وکار خود پرداخته یا با شرکت‌های برتر ایرانی و خارجی در زمینه‌های مختلف همکاری می‌کنند.

در این دوره‌ها معلولان کشورمان با مهارت‌های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات آشنا شده و می‌توانند با دانش و تبحر خود در کنار انگیزه و روحیه‌ی بالا، خود را برای دورکاری (فری‌لنسینگ) آماده کنند.

دورکاری باعث می‌شود که فرد ناتوان جسمی بدون رفت و آمد و مشکلات موجود در سطح شهر، بتواند در محیط آرام منزل به کسب‌وکار مورد نظرش بپردازد. استفاده از اینترنت و دورکاری مشکلات اشتغال معلولان ایرانی را بسیار کاهش داده است.

این دوره‌ها توسط شرکت پونیشا با همکاری شرکت‌ها و خیریه‌های مختلف برگزار می‌شود و سبب بالارفتن روحیه معلولان می‌شوند.

با دورکاری از طریق اینترنت و فناوری‌های نوین، توانمندی‌های معلولان کشور شکوفا شده و می‌توانند بدون دغدغه‌های ذهنی که پیش از این داشته‌اند، به راحتی در دنیای کسب‌وکار گام بگذارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسب و کار معلولان ایرانی با اینترنت و دورکاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..