تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میرکاظمی نماینده ستاد روحانی را به مناظره طلبید

به گزارش افکارنیوز،

در پی اعلام سه برابر کردن یارانه اقشار محروم و مستضعف از سوی سید ابراهیم رئیسی و پاسخ‌های مسئولین دولتی و مرکز پژوهش‌‌‌‌‌‌‌های مجلس شورای اسلامی، مسعود میرکاظمی مسئول طرح و برنامه اقتصادی ستاد حجت‌الاسلام رئیسی آمادگی خود را برای حضور در مناظره‌ای پیرامون این موضوع و باحضور نماینده‌ ستاد آقای روحانی و همچنین رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

برپایه این خبر، نیز در ادامه سلسله مناظرات و نشست‌های تخصصی خود پیرامون موضوع انتخابات آمادگی خود را برای برگزاری این مناظره اعلام می‌کند.در پی اعلام سه برابر کردن یارانه اقشار محروم و مستضعف از سوی سید ابراهیم رئیسی و پاسخ‌های مسئولین دولتی و مرکز پژوهش‌‌‌‌‌‌‌های مجلس شورای اسلامی، مسعود میرکاظمی مسئول طرح و برنامه اقتصادی ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس آمادگی خود را برای حضور در مناظره‌ای پیرامون این موضوع و باحضور نماینده‌ ستاد آقای روحانی و همچنین رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

برپایه این خبر، نیز در ادامه سلسله مناظرات و نشست‌های تخصصی خود پیرامون موضوع انتخابات آمادگی خود را برای برگزاری این مناظره اعلام می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میرکاظمی نماینده ستاد روحانی را به مناظره طلبید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..