تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکود در بازار مسکن شهرستان‌ها حاکم است

رکود در بازار مسکن شهرستان‌ها حاکم استشهرام غراوی در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه تحرک بسیار آرامی تنها در بازار مسکن استان تهران ایجاد شده،گفت: این رونق بسیار ناچیز در بازار مسکن شهرستان‌ها به وجود نیامده و نیازمند ابزارهای برای رونق گرفتن است.

وی در ادامه افزود: درحال حاضر قدرت خرید مردم پایین است و اکثر متقاضیان به سمت اجاره نشینی رفته اند.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرذ: در حال حاضر ۲ میلون واحد خالی از سکنه در تهران وجود دارد که دولت می‌تواند با بهبود رونق تسهیلات مسکن این واحدهای خالی از سکنه را پرکند.

غراوی توضیح داد: کاهش نرخ سود تسهیلات در بازار مسکن می تواند متقاضیان را برای خرید و ساخت مسکن قدرتمند کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکود در بازار مسکن شهرستان‌ها حاکم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..