تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی همایش مدیریت اسناد در شیراز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر کوروش کمالی سروستانی رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس امروز در این همایش با گرامیداشت روز اسناد ملی و میراث مکتوب، با اشاره به اینکه  اسناد دولتی از زمان چاپ به میان آمد و بروکراسی اداری حاکم شد، و  اهمیت یافت، گفت: تاریخ آرشیو مربوط به دوره هخامنشیان است.


وی با بیان اینکه اسناد ملی از سال 1347 در ایران فعال است و قوانین بر اساس آن زمان تدوین شده و تغییری نداشته است، افزود: همین موضوع باعث شده تا فرایند یکسان سازی اسناد ادارات شکل نگیرد.
 
کمالی سروستانی بیان کرد: اگر تاریخ مستند سازی ادارات فارس به نتیجه ای برسد می تواند به عنوان یک الگو معرفی شود می توانیم طرح مستند سازی را با یکی از سازمان های استان آغاز کنیم که شامل نمایه سازی، عکس، سند و تاریخ شفاهی است.
 
در این همایش همچنین از تلاش های آرشیویست برتر اسناد استان و دستگاه هایی که برای ارائه سندهای خود گام های موثری برداشته اند تجلیل شد.

انتهای پیام/ن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی همایش مدیریت اسناد در شیراز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..