تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر جاسوسی از ب‌ام‌و ایکس۲/ تست در جهنم سبز!

تصاویر جاسوسی از ب‌ام‌و ایکس۲/ تست در جهنم سبز!

دانش > فناوری - ب‌ام‌و در پیست مشهور نوربرگ‌رینگ مشغول تست X2 است. ویدئو و تصاویر جاسوسی جدیدی که از این خودرو منتشر شده نشان می‌دهند کراس اوور شیک ب‌ام‌و در حال گذراندن تست‌های خود در این پیست بوده و واضح است که این خودرو در جایی که مشهور به جهنم سبز است راحت نخواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین،پیست نوربرگ‌رینگ به دلیل مسافت حدود ۲۵ کیلومتری و وجود ۱۷۰ پیچ یکی از چالش برانگیز‌ترین پیست‌های موجود برای رانندگان و خودروها است. به همین دلیل زمان‌های ثبت شده از خودروها در این پیست از معیار‌های اصلی توانایی آن‌ها به حساب می‌آید. ایکس ۲ برای جلب نظر مشتریان باید در این پیست بتواند مانورهای نرمی داشته باشد اما خبرنگاران می‌گویند که صدای جیغ لاستیک‌های این محصول ب‌ام‌و نشان داده که این خودرو حسابی تحت فشار قرار گرفته است. به هر حال این محصول هم چنان تحت آزمایش است و قرار است در سال ۲۰۱۸ به بازار بیاید. تا آن موقع حتما ب‌ام‌و تغییرات مختلفی در آن ایجاد خواهد کرد. 

۵۴۵۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر جاسوسی از ب‌ام‌و ایکس۲/ تست در جهنم سبز!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..