تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت پرده ظروف پلاستیکی ۲۰۰۰ تومانی چه خبر است؟

پشت پرده ظروف پلاستیکی ۲ تومنی چه خبر است؟نگین صدقی کارشناس شیمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به استفاده از ظروف پلاستیکی با مواد اولیه نامناسب اظهار داشت: ظروف پلاستیکی ارزان قیمت متاسفانه مواد اولیه شان نا سالم و مضر است و به شدت سلامتی افراد را تهدید می‌کند.

وی بیان کرد: ظروف پلاستیکی بی کیفیت از مواد غیرطبیعی تشکیل شده است که مدت زمان بیشتری طول می‌کشد تا بازیافت شده و به چرخه طبیعت برگردد از این رو اینگونه مواد مناسب مصرف غذا در آن نیست و بهتر است افراد از ظروف گیاهی و یا چینی استفاده کنند.

وی ادامه داد: در اثر حرارت مواد غذایی داغ کاتالیست‌های با افت پلیمر با غذای موجود در آن ترکیب شده و سبب بروز بیماری‌های مختلفی در افراد می‌شود.  

صدقی عنوان کرد: افراد بهتر است از ظروف یکبار مصرف برای مصارف غذاهای داغ و مواد گرم استفاده نکنند، زیرا مواد ظروف پلاستیکی در حرارت آزاد شده و ترکیبات بیماری زایی را ایجاد می‌کنند و این ترکیبات وارد مواد غذایی شده و سلامت افراد را تهدید می‌کنند.

وی تاکید کرد: ظروف گیاهی ماده اولیه شان معمولا نشاسته و ذرت است و آسیب کمتری به سلامت افراد وارد می‌کند و من توصیه می‌کنم که افراد بیشتر از ظروف کاغذی و سلولزی استفاده کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت پرده ظروف پلاستیکی ۲۰۰۰ تومانی چه خبر است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..