تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چای طلا به قیمت 10 میلیون تومان!+تصاویر

چای طلا , این نوشیدنی محبوب انواع مختلف دارد و قیمت انواع آن نیز متفاوت است.

چای طلا

چای طلا , چای جوانه زرد گرانترین چای دنیا می باشد که با مبلغ 10 میلیون تومان به فروش می رسد. چای یک نوشیدنی می باشد که خاستگاه آن چین بوده و حدود قرن ۱۰ قبل از میلاد تولید آن آغاز شده است.

این نوشیدنی محبوب انواع مختلف دارد و قیمت انواع آن نیز متفاوت است اما به تازگی خبری شوکه کننده از یکی از انواع این چای منتشره شده است که در آن چای طلا را به قیمت 10 میلیون تومان به فروش می رسانند.

این چای گران قیمت که TWGنام دارد از جوانه زرد تولید شده است در تهیه این نوشیدنی گران قیمت طلای 24 عیار به کار رفته است که از چای های مورد علاقه پادشاهان چین می باشد.

این چای را فقط یکبار در سال از یک کوه و با یک قیچی مخصوص طلا باید برداشت کرد.

چای طلا

چای جوانه زرد گران ترین چای دنیا

چای طلا

چای جوانه زرد گران ترین چای دنیا

چای طلا

چای جوانه زرد گران ترین چای دنیا

چای طلا

چای جوانه زرد گران ترین چای دنیا

باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چای طلا به قیمت 10 میلیون تومان!+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..