تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا برای دستگیری رهبر النصره جایزه تعیین کرد

کد خبر: ۵۲۹۷۵۰

۴۵۲  بازدید

وزارت خارجه آمریکا از اعطای پاداش ۱۰ میلیون دلاری برای هر کسی که اطلاعاتی در خصوص سرکرده نظامی جبهه النصره ارائه دهد خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: وزارت خارجه آمریکا از اعطای پاداش ۱۰ میلیون دلاری برای هر کسی که اطلاعاتی در خصوص سرکرده نظامی جبهه النصره ارائه دهد خبر داد.

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد هر کسی که اطلاعاتی در خصوص ابو محمد الجولانی، سرکرده نظامی جبهه النصره در سوریه و یا مکان اختفای وی ارائه دهد به این پاداش دست پیدا می کند.

این نخستین پیشنهاد در نوع خود است که در چارچوب "برنامه پاداش برای عدالت" از سوی وزارت خارجه آمریکا مطرح می شود.

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که این گروه تروریستی تحت رهبری الجولانی دست به حملات زیادی در سوریه از جمله حمله به غیر نظامیان از سال ۲۰۱۳ زده است.

آمریکا الجولانی را از سال ۲۰۱۳ یک تروریست بین المللی ویژه اعلام کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا برای دستگیری رهبر النصره جایزه تعیین کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..