تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماس صوتی تلگرام در نسخه دسکتاپ فعال شد

کد خبر: ۵۲۹۷۴۶

۸۰۹  بازدید

قابلیت تماس صوتی رایگان تلگرام در نسخه دسکتاپ فعال شده است و کاربران می‌توانند با دانلود نسخه جدید تلگرام از این قابلیت استفاده کنند.

خبرگزاری ایلنا: قابلیت تماس صوتی رایگان تلگرام در نسخه دسکتاپ فعال شده است و کاربران می‌توانند با دانلود نسخه جدید تلگرام از این قابلیت استفاده کنند.

قابلیت مکالمه صوتی رایگان تلگرام به نسخه ۱.۰.۳۶ تلگرام دسکتاپ (آلفا) اضافه شده است و از هم اکنون با دانلود این نسخه جدید می‌توانید با استفاده از رایانه شخصی و یا لپتاپ خود با دوستانتان اقدام به تماس صوتی رایگان از بستر اینترنت کنید.

تماس صوتی تلگرام در نسخه دسکتاپ فعال شد 

بعد از به‌روزرسانی نرم افزار تلگرام، یک آیکون تماس به منوی بالایی هر چت اضافه می‌شود که با لمس آن می‌توانید با شخص مقابل تماس صوتی برقرار کنید.

آپدیت ۱.۰.۳۶ به‌صورت آلفا برای سیستم عامل ویندوز، مک و لینوکس منتشر شده است که می‌توانید با استفاده از لینک‌های زیر آن را دانلود و نصب کنید.

لازم به ذکر است که نسخه نهایی نیز احتمالا به‌زودی منتشر خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماس صوتی تلگرام در نسخه دسکتاپ فعال شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..