تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترس از زلزله 11 نفر را در پارس آباد راهی بیمارستان کرد!

ترس از زلزله 11 نفر را در پارس آباد راهی بیمارستان کرد!

جامعه > حوادث - ایسنا نوشت: سرپرست اورژانس کشور جزییات ارائه خدمات درمانی به مصدومان زلزله صبح امروز پارس آباد را تشریح کرد.

دکتر پیرحسین کولیوند با اشاره به زلزله شهرستان پارس آباد (بیله سوار -گرمی - اصلاندوز )، گفت: امروز زلزله‌ای با قدرت 5 ریشتر در کشور آذربایجان اتفاق افتاده که در 10 کیلومتری پارس آباد و بیله سوار بوده است.

وی افزود: متاسفانه به علت ترس از حادثه و فرار، 11 نفر مصدوم و به بیمارستان اعزام شده‌اند که از این 11 نفر، 10 نفر به علت جراحت بستری و یک نفر سرپایی درمان و مرخص شده است.

وی ادامه داد: این زمین لرزه در منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اردبیل رخ داده و بلافاصله عوامل اورژانس به محل اعزام شدند.

کولیوند گفت: خوشبختانه هیچگونه تخریبی تاکنون گزارش نشده است.

47234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترس از زلزله 11 نفر را در پارس آباد راهی بیمارستان کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..