تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف بیش از یک تن موادمخدر طی یک عملیات مشترک در گلستان

کشف بیش از یک تن موادمخدر طی یک عملیات مشترک در گلستانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان گلستان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر گلستان و همکاری ماموران استان یزد یک محموله بزرگ موادمخدر کشف شد.

وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان پس از مدت ها کار اطلاعاتی و پلیسی بر روی يک باند تهیه و توزیع موادمخدر سرانجام به این نتیجه رسیدند که این باند قصد حمل موادمخدر از استان های جنوب شرق کشور را دارد.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر گلستان و همکاری ماموران ایست و بازرسی مهریز استان یزد تریلی حامل موادمخدر در ایست و بازرسی این شهرستان توقیف شد و در بازرسی از آن يک تن و 185 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: در این عملیات راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف بیش از یک تن موادمخدر طی یک عملیات مشترک در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..