تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«رئال مادرید 11– بارسلونا 1» به شهرزاد رسید

کد خبر: ۵۲۸۷۱۷

۱۶۴۲  بازدید

نمایش «رئال مادرید ۱۱ – بارسلونا ۱» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی سیدمهدی شجاعی که پیش‌تر قرار بود از ۲۴ اردیبهشت در تالار حافظ روی صحنه برود، به سالن شهرزاد نقل مکان کرد.

خبرآنلاین: نمایش «رئال مادرید ۱۱ – بارسلونا ۱» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی سیدمهدی شجاعی که پیش‌تر قرار بود از ۲۴ اردیبهشت در تالار حافظ روی صحنه برود، به سالن شهرزاد نقل مکان کرد.

مهدی شجاعی نویسنده و کارگردان «رئال مادرید ۱۱ - بارسلونا ۱» درباره تغییر محل برگزاری این نمایش عنوان کرد: «قرار بود نمایش «رئال مادرید ۱۱ - بارسلونا ۱» اردیبهشت و خرداد در سالن حافظ روی صحنه برود که به دو دلیل عظیم بودن و غیر متحرک بودن دکور و دلیل دوم در دو سانس اجرا رفتن، ما تالار حافظ را انتخاب کرده بودیم اما بر خلاف صحبت‌های انجام شده ١٢ روز مانده تا اجرا مطلع شدم قرارهایمان به شکل یکطرفه از جانب سالن حافظ فسخ شده و من مجبور به همکاری با گروهی دیگر بودم که آن گروه شامل ٣٣ بازیگر بود در نتیجه برای جلوگیری از افت کیفی نمایش از اجرا در سالن حافظ انصراف دادم و در تعامل با سالن تازه تاسیس شهرزاد، افتتاح یکی از دو سالن اصلی این تماشاخانه، با ظرفیت ٣٥٠ صندلی که یکی از بزرگترین بلک باکس های ایران است در تاریخ ٣١ اردیبهشت به بنده سپرده شد.»

در این نمایش بازیگرانی چون پانته‌آ بهرام، خاطره حاتمی، نادر فلاح، آرش اشاداد، فرزاد حسنی، ریحانه رضی، میثاق زارع و روزبه بمانی به ایفای نقش می پردازند.

 همچنین از دیگر عوامل می‌توان به علی مردانی تهیه کننده، مروارید جعفری مشاور کارگردان، برزین صالحی دستیار کارگردان و برنامه ریز، علی کوزه گر طراح نور، آیدین الفت طراح صدا، ندا نصر طراح لباس، ماریا حاجیها طراح گریم، محمد صادق زرجویان طراح پوستر و بروشور و عکاس و سارا حدادی مشاور رسانه ای و روابط عمومی(مکث) اشاره کرد.

این نمایش از روز ۳۱ اردیبهشت ساعت ۲۱، در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه می‌رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««رئال مادرید 11– بارسلونا 1» به شهرزاد رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..