تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشته شدن 100 داعشی در عراق

کد خبر: ۵۲۸۷۰۵

۴۹۸  بازدید

فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق طی بیانیه‌ای از کشته شدن ده‌ها تروریست داعشی در حملات هوایی این کشور به مواضع داعش در مرز خود با سوریه خبر داد.

خبرگزاری فارس: وزارت کشور عراق از کشته شدن ده‌ها تروریست داعش در غرب این کشور خبر داد.

وزارت کشور عراق عصر سه شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در حملات هوایی ارتش این کشور به مواضع گروه تروریستی داعش در شهر مرزی «القائم» در نزدیک مرز سوریه، 47 تروریست وابسته به این گروه کشته شدند.

فرماندهی عملیات مشترک عراق نیز با انتشار بیانیه‌ای جداگانه از کشته شدن نزدیک به 100 تروریست داعش در حمله هوایی به مواضع تروریست‌ها در دو شهرستان القائم و «عنه» خبر داد.

به گزارش شبکه سومریه، در این بیانیه آمده است، نیروی هوایی عراق 11 نوبت موضاع تروریست‌های داعش را هدف قرار داده که 4 حمله در استان القائم بوده است.

در پیشروی ارتش عراق در بخش غربی موصل نیز، نیروهای این کشور محله «30 تموز» را آزاد کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشته شدن 100 داعشی در عراق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..