تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل مپ آتشی که برجان مرزها می افتد را خاموش می کند

اخیرا درگیری  هایی مرزی بین کشور های افغانستان و پاکستان به وجود آمده است که طبق گفته یکی از مقامات امنیتی کشور پاکستان ، این دوکشور برا یرفع لاین مشکلات به گوگل مپ روی آوردند.

 مرزبانان دو کشور افغانستان و پاکستان جمعه با هم درگیر شدند و در نتیجه نظامیان پاکستانی از مرز اسپین بولدک عبور کردند.

 در حالی که مرز " دیورند" در نقشه های رسمی و قانونی به عنوان خط فرضی شناخته شده اما باز برخی از اهالی این کشور مرز اصلی کشورشان را رودخانه سند می دانند.

این مشکلات تا جایی ادامه داشت که پای مقامات را  به این ماجرا بازکرد تا راه چاره ای برای آن بیاندیشند و درنهایت بر اساس گفته های یکی از مقامات پاکستانی عنوان شد که مقامات سازمان تحقیقات زمین‌شناسی  مرز دو کشور را با استفاده از گوگل مپ  و جی پی است شناسایی می کنند.

 گفتنی است؛ سخنگوی وزارت داخله افغانستان در توییترش این توافقرا رد کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل مپ آتشی که برجان مرزها می افتد را خاموش می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..