تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایون شجریان از ثبت ملی «ربنا» گفت/ عکس

همایون شجریان از ثبت ملی «ربنا» گفت/ عکس

فرهنگ > موسیقی - همایون شجریان تصویر لوح ثبت ملی شدن «ربنا»ی استاد شجریان را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همایون شجریان در پی ثبت ملی «ربنا»ی محمدرضا شجریان به عنوان میراث فرهنگی، در صفحه اینستاگرامش نوشت:  «دوستان عزيزم با سپاس از مهر و محبت هميشگى شما نازنينان و آرزوى شادى و تندرستى براى يک يک‌تان، متنى كه تصويرش را مشاهده می‌كنيد مربوط به لوحى‌ست كه ظهر امروز در جلسه‌اى سركارخانم دكتر احمدى‌پور رييس سازمان ميراث فرهنگى براى رساندن به دست پدر به من سپردند. با همت دكتر احمدى‌پور و عزيزان در سازمان ميراث فرهنگى، «ربناى» هميشه جاودان و ماندگار پدر كه متعلق به مردم عزيز و لحظات زيباى خلوت با آفريدگارشان بوده و هست، ثبت ميراث فرهنگى گرديد.»

 عصر امروز سه‌شنبه 19 اردیبهشت در نشستی که با حضور همایون شجریان، سهراب پورناظری و تهمورس پورناظری در محل دفتر ریاست سازمان میراث‌ فرهنگی برگزار شد، زهرا احمدی‌پور اعلام کرد ربنای استاد محمدرضا شجریان که یکی از میراث‌ ناملموس فرهنگی کشور است ثبت ملی شده است.

57242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایون شجریان از ثبت ملی «ربنا» گفت/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..