تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شایعه کاهش حقوق کارمندان دولت صحت ندارد

کد خبر: ۵۲۸۶۴۶

۱۱۰۸  بازدید

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور شابعه کاهش حقوق کارمندان دولت را تکذیب کرد.

خبرآنلاین: محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور شابعه کاهش حقوق کارمندان دولت را تکذیب کرد.

در نشست خبری امروز محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی دولت، خبرنگاری درباره حکم دیوان عدالت اداری در خصوص کاهش یک طبقه شغلی از کارکنان دولت و کاهش حقوق آنها پرسید. سخنگوی دولت در پاسخ گفت: چنین چیزی در دولت مطرح نیست و دولت هر چه به کارکنان خود می پردازد، متناسب با ظرفیت و تلاش آنها نیست، چه برسد به اینکه بخواهیم حقوق آنها را کم کنیم. بارها گفتیم ما باید نظام پرداخت کارکنان و بازنشستگان را افزایش دهیم. امسال ۳۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای همسان سازی حقوق بازنشستگان گذاشتیم و تا پایان برنامه، نابرابری ها را کاهش خواهیم داد.

او درباره افزایش حقوق کارمندان گفت: اینها حرف الان ما نیست. هر کسی از بند ۱۰ ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری استفاده کرده بود، سال گذشته به همه دستگاه ها اعلام کردیم همه باید اجرا کنند که تا ۲۱ درصد افزایش حقوق را در پی داشت. دولت کارکنان خود را درک می کند. این حرف جز استرس و واهمه برای کارکنان دولت نیست و کارکنان مطمئن باشند دولت چنین اقدامی نخواهد کرد. دولت خود را موظف می داند هر سال به حقوق کارکنان و کارمندان بیفزاید نه این که کمک کند.

نوبخت توضیح داد: با قاطعیت اعلام می کنیم به هیچ وجه هیچ کسری از حقوق کارکنان دولت انجام نخواهد شد بلکه ما به دنبال افزایش حقوق هستیم.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شایعه کاهش حقوق کارمندان دولت صحت ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..