تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی علل پیشگیری از بروز جوش روی صورت

بسیاری از نوجوان از وجود آکنه بر روی صورت هایشان رنج می‌برند، اما برای رهایی از آنها می‌توانند این راهکار‌ها را انجام دهند.
پوست ما دارای هزاران منفذ ریز پوستی است که در صورت باز بودن این منافذ آلودگی، باکتری و چربی وارد این منافذ پوستی شده و دانه هایی بر روی پوست به وجود می‌آورند که به آن جوش یا آکنه می‌گویند.

اگر در بین کسانی هستید که از آکنه رنج می‌برند، پس کاملا طبیعی است که با این مشکل از دوران نوجوانی در جنگ بوده باشید.

آکنه معمولا از دوران نوجوانی آغاز می‌شود و گاهی تا بزرگسالی هم به طول می‌انجامد، بروز آکنه به عواملی مانند ژنتیک پوست و البته نوع مراقبت پوستی شما بازمی گردد؛ اگر همچنان آکنه یکی از دغدغه‌های زندگی شماست، بهتر است با باید‌ها و نبایدهای مراقبت از پوست خود در این زمینه آشنا شوید.

مراقبت پوستی مراقبت از پوست درمان آکنه جوش یا آکنه آکنه روی صورت مراقبت پوستی مراقبت از پوست درمان آکنه جوش یا آکنه آکنه روی صورت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی علل پیشگیری از بروز جوش روی صورت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..