تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اچ تی سی همچنان در معرض کاهش درآمد است

اچ‌تی‌سی گزارش مربوط به درآمد ماه آوریل خود را منتشر کرده است که نشان از کاهش درآمد این کمپانی دارد.

اچ‌تی‌سی میزان درآمد کسب‌شده در ماه آوریل را منتشر کرد که بر اساس آن، این کمپانی تایوانی موفق شده است ۱۵۶.۱۴ میلیون دلار طی ماه گذشته‌ی میلادی به دست بیاورد. کسب این درآمد به معنای کاهش ۹.۲۹ درصدی در مقایسه با ماه مارس و ۱۸.۰۳ درصد در مقایسه با آوریل سال ۲۰۱۶ است. اچ‌تی‌سی از ابتدای سال جاری میلادی که شامل چهار ماه اول ژانویه تا آوریل می‌شود، درآمدی ۶۳۷ میلیون دلاری کسب کرده است که نشان از کاهش ۶.۴۵ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن دارد.

کاهش درآمد ماه آوریل نشان از این دارد که فروش گوشی‌های یو اولترا در کنار خانواده‌ی یو پلی بسیار پایین‌تر از حد انتظارات بوده است. اچ‌تی‌سی انتظار دارد که بتواند فروش گوشی‌های هوشمند خود را با عرضه‌ی نسل جدید پرچم‌دارش - که با نام U 11 روز ۲۶ اردیبهشت رونمایی می‌شود - افزایش دهد و از این طریق کمی به اوضاع به‌هم‌ریخته و نامناسب مالی خود سامان ببخشد. اچ‌تی‌سی گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی اول سال جاری میلادی را امروز منتشر خواهد کرد. برآوردهای انجام‌شده نشان از این دارتد که اچ‌تی‌سی در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری میلادی میزان ضرردهی خود را کاهش داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اچ تی سی همچنان در معرض کاهش درآمد است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..