تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکران خصوصی مستند «زندگی و دیگر هیچ»

به گزارش افکارنیوز،

 اکران خصوصی فیلم مستند «زندگی و دیگر هیچ» پرتره‌ای از زندگی هنرمند پیشکسوت داریوش اسدزاده ۲۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۳۰ در ایوان شمس با حضور عوامل و بازیگران برگزار می‌شود.

مستند «زندگی و دیگر هیچ» در ۷۵ دقیقه به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم شفیعی و تهیه‌کنندگی مشترک ابراهیم شفیعی و مجتبی بیطرفان و حمایت فرش اعیان تهیه و تولید شده است.

این مستند به روایت زندگی هفتاد ساله هنرمند پیشکسوت داریوش اسدزاده و فعالیت‌های هنری وی می پردازد که در شهرهای مختلفی چون تهران، شیراز و کاشان تصویربرداری شده است.

در این مستند، بازیگران شاخص و مطرحی چون علی نصیریان، محمدعلی کشاورز، اکبر عبدی، حسن پورشیرازی، محمد کاسبی، علیرضا خمسه، امین‌الله رشیدی، علی اوسیوند، نادر سلیمانی، علیرام نورایی و کامران تفتی حضور داشته‌اند و اجرای صدای آن بر عهده ماهان شجاعی است.

این فیلم مستند پس از اکران خصوصی، در اختیار شبکه نمایش خانگی قرار خواهد گرفت و پخش آن نیز بر عهده موسسه «بیطرف فیلم» است.

مستند «زندگی و دیگر هیچ» پیش از این در جشنواره مریدای مکزیک مورد تقدیر قرار گرفته و همچنین در جشنواره فیلم سینما حقیقت، ونکوور کانادا و سانتیاگو شیلی حضور داشته است. عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان و نویسنده ابراهیم شفیعی، تهیه‌کنندگان ابراهیم شفیعی و مجتبی بیطرفان، مشاور کارگردان علی شاه‌ حاتمی، مدیر تصویربرداری: مجید طرقی، تصویربردار: تیام کیانی، تدوین: میثم بستانی، آهنگساز: اکبر بلالی، طراح صحنه و لباس: وحیده بخشی، طراح گریم: مرجان یاری، صدابردار: جلال سعادت، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: ابوالفضل نعمتی، مدیر تولید: میلاد عسگریان، مجری طرح: ندا مردانی، مشاور رسانه‌ای: فرانک‌ قنبری و صدای ماهان شجاعی.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکران خصوصی مستند «زندگی و دیگر هیچ»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..