تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت حضورهای جهانی «ابد و یک روز»

فیلم «ابد و یک روز» در تاریخ 6 می در ساعت 7:30  در سالن سینمای BIlly Wilder Theater به نمایش گذاشته شد و با این نمایش، جشنواره فیلم‌های ایرانی UCLA که همه ساله در لس آنجلس برگزار می‌شود،آغاز به کار کرد.  

«ابد و یک روز» به تهیه‌کنندگی سعید ملکان تاکنون در عرصه‌ی بین‌المللی موفق به دریافت جایزه‌ی بهترین فیلم و نیز جایزه نتپک از جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا،جایزه بهترین فیلم از فستیوال ژنو و بهترین فیلم‌نامه از داکا بنگلادش شده است.

این فیلم که پخش بین‌المللی آن برعهده‌ی نسرین میرشب است،در ادامه نمایش‌های بین‌المللی‌اش در فستیوال فیلم‌های ایرانی کلن آلمان شرکت می‌کند.

جشنواره‌ای که در تاریخ 24 تا 28 می (3 تا 7 خرداد ماه) در شهر کلن برگزار می‌شود.

در فیلم «ابد و یک روز» پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، ریما رامین‌فر، شیرین یزدان بخش، معصومه رحمانی، مهدی قربانی، محمد علی‌محمدی، اسماعیل گرجی، امیررضا فلاح و شبنم مقدمی به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان «ابد و یک روز» که اولین ساخته بلند سینمایی سعید روستایی است، آمده:«خانواده در تدارک مراسم عروسی سمیه هستند،اما اتفاقاتی روابط خواهران و برادران را سرد می‌کند که در نهایت باعث ماجراهایی می‌شود.»

58244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت حضورهای جهانی «ابد و یک روز»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..