تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوشش زنده زومیت از کنفرانس بیلد 2017 مایکروسافت ساعت ۱۹:۳۰ امروز

مایکروسافت امشب مراسم نطق اصلی کنفرانس بیلد را برگزار خواهد کرد که ما نیز در زومیت این کنفرانس را به‌صورت زنده پوشش خواهیم داد.

پس از برگزاری کنفرانس MicrosoftEDU# که مایکروسافت طی آن از ویندوز ۱۰ اس و سرفیس لپ‌تاپ رونمایی کرد، حال نوبت به بیلد ۲۰۱۷ رسیده است. باید دید ردموندی‌ها در جریان نطق اصلی کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از چه فناوری‌ یا محصولاتی رونمایی خواهند کرد و چه نگرشی برای خود ترسیم می‌کنند.

در صورتی که دوست دارید از نطق اصلی بیلد ۲۰۱۷ مایکروسافت آگاه شوید؛ با وبلاگ نویسی زنده زومیت که ساعت ۱۹:۳۰ امشب آغاز می‌شود، همراه باشید.

این صفحه به‌صورت خودکار به‌روز می‌شود و نیازی به رفرش صفحه نیست.

قبل از آغاز کنفرانس، بهتر است مقاله‌ی «از کنفرانس بیلد ۲۰۱۷ مایکروسافت چه انتظاری داریم؟» را مطالعه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوشش زنده زومیت از کنفرانس بیلد 2017 مایکروسافت ساعت ۱۹:۳۰ امروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..