تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه کسی در زمان غیاب شهردار به مدیریت شهری رسیدگی می کند؟

چه کسی در زمان غیاب شهردار به مدیریت شهری رسیدگی می کند؟ابوالفضل قناعتی عضو هئیت رئیسه شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در رابطه با رسیدگی به امور  مدیریت شهری در زمان مرخصی شهردار به منظور تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: با توجه به اینکه قالیباف شهردار تهران، در هفته چند روزی را برای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به سفر های استانی می رود، عیسی شریفی قائم مقام شهردار به امور مدیریت شهری رسیدگی می کند.

وی افزود:با توجه به اینکه شهردار تهران در هفته چند روز را در شهرداری حضور دارد و شخصا به امور شهری رسیدگی می کند، عیسی شریفی رسما به عنوان سرپرست شهرداری معرفی نشده است اما در غیاب شهردار به کارها رسیدگی می کند.

قناعتی بیان کرد:در این برهه زمانی، معاونین دیگر شهردار در راستای کار های تخصصی معاونت های خود پاسخگوی امور هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه کسی در زمان غیاب شهردار به مدیریت شهری رسیدگی می کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..