تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متکدیان زیر 15 سال ساماندهی می شوند/مردم به متکدیان کمک نکنند

متکدیان زیر 15 سال ساماندهی می شوند/مردم به متکدیان کمک نکنندرضا قدیمی مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت:پس از جمع آوری متکدیان بزرگسال از سطح پایتخت،حضور متکدیان و شبه متکدیان زیر 15 سال بیشتر مشهود می شود.

وی افزود: ساماندهی این افراد آسیب دیده بر عهده سازمان بهزیستی است اما به علت محدودیت های این سازمان، همکاری خود را با فرمانداری تهران بیشتر کردیم تا خودروهای گشت در اختیار مددکاران این سازمان قرار بگیرد.

 مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در ادامه تصریح کرد:مددکاران بهزیستی در کنار نیروهای یگان حفاظت شهرداری در خودروهای گشت مستقر هستند و با خانواده های این کودکان گفتگو می شود و تذکرات لازم را از سوی مأموران دریافت می کنند اما در صورتی که کودک یا خانواده او اصرار بر تکرار عمل خلاف خود داشته باشند این کودکان به مرکز یاسر منتقل خواهند شد.

مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه  کودکان متکدی تحت استثمار قرار گرفته و نیاز به حمایت دارند، افزود:از این جهت سعی می شود تا به گونه ای با کودکان برخورد شود که به هیچ عنوان شخصیت آن ها سرکوب نشود ، و اگر کودکی از سوی افرادی مورد سواستفاده قرار گرفته باشد در مرکز یاسر خدمات مشاوره به کودک ارائه می شود.

قدیمی با بیان اینکه زمان بندی برای اجرای طرح ساماندهی کودکان متکدی زیر 15 سال از سوی فرمانداری تهران انجام شده است، اضافه کرد:با توجه به اینکه سرکرده های باندهای تکدی گری با استثمار کودکان و سواستفاده از احساسات مردم ماهانه رقمی بین 400 هزار تا 3 میلیون تومان درآمد دارند، از این رو از مردم در خواست می کنیم از پرداخت وجه نقد و کمک به این افراد پرهیز کنند تا اجازه سواستفاده از کودکان را به باندهای تکدی گری در شهر ندهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متکدیان زیر 15 سال ساماندهی می شوند/مردم به متکدیان کمک نکنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..