تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرده برداری از نامه جدید مایکل جکسون

کد خبر: ۵۲۸۱۸۹

۶۷۴  بازدید

ایندیپندنت نوشته است که خواننده شهیر آمریکایی، مایکل جکسون حادثه مرگش را پیش بینی کرده بود.

هنرآنلاین: ایندیپندنت نوشته است که خواننده شهیر آمریکایی، مایکل جکسون حادثه مرگش را پیش بینی کرده بود.

 خواننده آمریکایی، مایکل جکسون در نامه‌ای نوشته است: " درباره زندگی‌ام ترسی مرا فراگرفته است."

پرده برداری از نامه جدید مایکل جکسون / می‌خواهند مرا بکشند

یکی از دوستان نزدیک مایکل جکسون رازی از خواننده معروف آمریکایی برملا کرد، مبنی بر اینکه مایکل جکسون در نامه‌ای از پیش بینی مرگش نوشته است. او نوشته: "درباره زندگی‌ام ترسی مرا فراگرفته است." او این نامه را درست یک هفته پیش از اوردوزش نوشته و گویا این حادثه را پیش بینی کرده است.

مایکل یاکوبشاگن، تاجر 34 ساله که قریب به دو دهه دوست مایکل جکسون بوده است مدعی شده جکسون در نامه‌ای 13 خطی نوشته است که "آن‌ها سعی دارند مرا بکشند" و  اکنون " درباره زندگی‌ام ترسی مرا فراگرفته است."

مایکل جوزف جکسون ( ۱۹۵۸– ۲۰۰۹) خواننده معروف آمریکایی که به  سلطان پاپ و اِم‌جِی معروف بود آثارش  و همین طور زندگی شخصی‌اش او را به مدت چهار دهه به یکی از چهره‌های مشهورِ فرهنگ عامه جهان تبدیل کرده‌بود.

او در سال ۲۰۰۹ درگذشت. پیش از این بنا به اخبار رسمی گفته شده بود که مایکل جکسون  بر اثر تزریق بیش از حد داروی قوی بی‌هوشی پروپوفول توسط دکترش، فوت کرده است.

مایکل یاکوبشاگن، دوست او اکنون به دیلی میل گفته است: او با لحنی کاملا تکان دهنده و عاطفی گفت  کسانی هستند که می‌خواهند بکشندش.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرده برداری از نامه جدید مایکل جکسون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..