تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه تسکین درد دندان

به گزارش افکارنیوز،

برای تسکین دندان درد توصیه می‌شود که سیر و پیاز را روی دندان گذاشت یا از لیمو ترش و نعناع استفاده کرد یا با گذاشتن یخ روی دندان، درد آن را کم کرد.
 

افراسیابی، متخصص طب سنتی گفت: برای تسکین درد دندان می‌توان از روغن میخک استفاده کرد چون میخک خاصیت آنتی‌بیوتیکی دارد.وی ادامه داد: مصرف سیر در طول روز به کاهش درد دندان کمک می‌کند.

همچنین می توان سیر له شده را با نمک و کره بادام زمینیمخلوط و روی دندان گذاشت.همچنین پیاز نیز یک ماده  ضدعفونی کننده است و می‌توان آن را خرد کرده و روی دندان گذاشت.

این متخصص طب سنتی تصریح کرد: انجیر خشک جوشیده شده در شیر، برای درمان ورم لثه و ورم مخاط دهان مفید است و عصاره وانیل نیز برای تسکین درد دندان توصیه می‌شود. افراسیابی یک توصیه خانگی کرد و گفت: اگر هیچ مسکن و داروی گیاهی در دسترس نبود می‌توان مقداری یخ را روی دندان گذاشت چون با بی‌حس کردن ناحیه متورم، به کاهش درد کمک می‌کند.وی ادامه داد: همچنین می‌توان از لیموترش استفاده کرد چون دارای ویتامین C است و عفونت را کنترل می‌کند.این متخصص طب سنتی گفت: نعناع نیز خاصیت ضد درد دارد به همین  دلیل می‌توان اسانس آن را به همراه آب مانند دهانشویه استفاده کرد.

مصرف روزانه گشنیز نیز تقویت کننده دهان و دندان است و از خرابی دندان‌ها جلوگیری می‌کند.

سبزی شاهی نیز همین خاصیت را دارد و لثه‌ها را تقویت می‌کند. وی افزود: مصرف لبنیات مخصوصاً ماست به دلیل داشتن اسیدلاکتیک برای دندان‌ها مفید است.مصرفامگا ۳ نیز توصیه می‌شود که می‌توان آن را از طریق مصرف ماهی جذب کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه تسکین درد دندان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..