تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاچاق و واردات بی‌رویه آفت صنعت پوشاک

به گزارش افکارنیوز،

گلناز نصرالهی حمایت از تولیدداخلی را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و افزود: تحرک چرخ تولید بی تردید سرعت حرکت چرخ ماشین اقتصادی کشور را شتاب می بخشد.

وی در ادامه قاچاق را آفت جدی صنعت پوشاک و نساجی کشور برشمرد و اظهارداشت: این پدیده نفس صنایع داخلی را به شماره انداخته است.

مشاور وزیر صنعت با اشاره به این جمله که صنعت پوشاک ضمن ارزش افزوده بالا و ایجاد اشتغال پایدار از قدرت ارزآوری مثال زدنی برخوردار است بر ضرورت حمایت و تقویت این صنعت در کشور تاکیدکرد.

«محمدمهدی رئیس زاده » دبیر انجمن صنایع نساجی ایران نیز برضرورت حمایت از تولید داخلی تاکید کرد و گفت: در حال حاضر 60 تا 70 درصد نیاز پوشاک کشور به وسیله تولیدکنندگان داخلی تامین و بقیه نیاز مملکت در حوزه پوشاک باید از طریق واردات تامین شود.

وی با تاکید بر اینکه واردات پوشاک باید هدفمند و قانونی باشد، افزود: واردات بی رویه و قاچاق ضربات جبران ناپذیری بر پیکره این صنعت وارد می سازد.

دبیر انجمن صنایع نساجی با بیان اینکه صنعت نساجی و پوشاک ایران از قدمت طولانی برخوردار است، اظهارداشت: این صنعت از جمله مهمترین بخش های اشتغال زا در کشوراست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاچاق و واردات بی‌رویه آفت صنعت پوشاک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..