تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«بزرگراه» به پردیس تئاتر تهران آمد

فرهنگ > تئاتر - نمایش «بزرگراه» به نویسندگی و کارگردانی ابوالفضل حاجی علیخانی به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «بزرگراه» به نویسندگی و کارگردانی «ابوالفضل حاجی علیخانی» از 20 اردیبهشت در تماشاخانه استاد کشاورز پردیس تئاتر تهران به روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان نمایش «بزرگراه» آمده است: «حسام الدین خانه‌اش بر سر تعویض بزرگراه شهرداری قرار گرفته به نحوی که کارساخت پروزه با مشکل روبه رو گشته است .از این رو قصد تخریب خانه را دارد ولی...»

در این نمایش بازیگرانی چون حسین پرستار، ناصرپژنگ، محمدرضا چاپاریان، جمال فوادیان، مجید علم بیگی، مریم عسگری، ابوالفضل حاج علیخانی، شقایق فتحی، حامد ناوشکی، کتایون سبحانی ایفای نقش می‌کنند.

نمایش «بزرگراه»  هر شب از 20 اردیبهشت ساعت 19 در تماشاخانه استاد کشاورز پردیس تئاتر تهران به روی صحنه می‌رود.

58244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««بزرگراه» به پردیس تئاتر تهران آمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..