تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملکه انگلیس چه خودروی شخصی دارد؟+ تصاویر

به گزارش افکارنیوز،

همسر ملکه الیزابت هفته گذشته اعلام کرد قصد بازنشستگی دارد، اما انگار ملکه 91 ساله هنوز احساس جوانی می‌کند. به تازگی تصاویری از او منتشر شده که او را در حال رانندگی نشان می‌دهد. ملکه الیزابت یک جگوار سبزرنگ دارد و روز گذشته پس از شرکت در مراسم مذهبی، مسیر کلیسا تا خانه را خودش رانندگی کرد.

خودروی شخصی ملکه انگلیس را ببینید! خودروی شخصی ملکه انگلیس را ببینید!

گفته می‌شود که او عاشق رانندگی است. ملکه انگلیس رانندگی را در جنگ جهانی دوم یاد گرفت؛ زمانی که در "خدمات جنبی منطقه‌ای" ویژه زنان یک مکانیک بود. حتی سال گذشته وقتی کیت و ویلیام قصد داشتند به پیک نیک بروند، ملکه آنها را با ماشین رساند. البته او یک راننده شخصی دارد اما گاهی هوس می‌کند خودش هم رانندگی کند. تنها کسی که در انگلیس می‌تواند بدون داشتن گواهینامه رانندگی کند ملکه است.

ملکه الیزابت در لندرور-سال 2000 خودروی شخصی ملکه انگلیس را ببینید! ملکه الیزابت در جنگ جهانی دوم (زمانی که یک مکانیک بود)

خودروی شخصی ملکه انگلیس را ببینید!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملکه انگلیس چه خودروی شخصی دارد؟+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..