تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش تند رژیم صهیونیستی به اظهارات اردوغان

کد خبر: ۵۲۸۰۴۴

۱۲۳۵  بازدید

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به دنبال اظهارات روز دوشنبه رجب طیب اردوغان درباره قدس شریف و مسجد الاقصی، واکنش تندی علیه ترکیه نشان داده است.

خبرگزاری فارس: اظهارات رجب طیب اردوغان در خصوص لزوم دفاع مسلمانان جهان از مسجدالاقصی، انتقاد تند رژیم صهیونیستی را درپی داشته است.

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه امروز در سخنرانی در استانبول، در مراسمی به مناسبت همایشی بین‌المللی درباره قدس شریف گفت: سند جدید جنبش حماس، گامی خوب برای اتحاد حماس با دیگر احزاب و حل مشکل فلسطین است.

اردوغان که روابط گرمی با رژیم صهیونیستی دارد، ادعا کرد که ترکیه تمام تلاش خود را برای حل مشکل فلسطین و برقراری صلح و بازگشت شهر قدس به آغوش ادیان آسمانی به کار می‌گیرد.

رئیس‌جمهور ترکیه در بخشی از اظهاراتش، از مسلمانان جهان خواست که از هویت اسلامی مسجدالاقصی حفاظت و دفاع کنند.

اظهارات اردوغان، واکنش سریع و تند وزارت خارجه رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته است.

این وزارتخانه ضمن رد اظهارات امروز رئیس‌جمهور ترکیه، اعلام کرده که «آنهایی که حقوق بشر را نقض می‌کنند نباید درباره دموکراسی، اسرائیل را موعظه کنند».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش تند رژیم صهیونیستی به اظهارات اردوغان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..