تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در دست گرفتن افسار خشم، چگونه؟

مجید ابهری رفتار شناس در گفتگو با خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به اهمیت کنترل خشم اظهار داشت: افراد در هنگام خشم وعصبانیت به شدت دچار تنش می شوند واین تنش علاوه بر به وجود آوردن جراحات جسمی ،کینه ها را افزایش می دهد.

وی افزود: پرخاشگری زمانی برای فرد ایجاد می شود که با یک مانع جدی مواجه شده واحساس ناکامی می کند و این امر منجر به بروز پرخاشگری می شود که اگر به طور صحیح کنترل نشود می تواند تاثیر نامطلوبی در آینده فرد داشته باشد.

این رفتار شناس تصریح کرد: فرد زمانی که خشم وعصبانیتش کاهش  پیدا می کند، آرام شده واز رفتارهایی که انجام داده پشیمان وشرم سار می شود ،اما بهتر است که فرد در زمان عصبانیت از تکنیک های کنترل خشم آگاهی داشته باشد ودر همان زمان شروع بتواند موضوع را مدیریت کند.

ابهری تاکید کرد:اغلب نزاع های خیابانی به دلیل نداشتن مهارت کنترل خشم است که باید افراد با تمرین های مکرر این موضوع را در خود نهادینه کنند.

خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در دست گرفتن افسار خشم، چگونه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..