تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سونی اکسپریا ایکس آلترا (Sony Xperia X Ultra) ممکن است با صفحه نمایش ۶,۴ اینچی و نسبت ابعاد ۲۱:۹ عرضه می شود

اگر شما با پرچمدار ال جی و سامسونگ یعنی جی ۶ و اس ۸ آشنا باشید، متوجه یک موضوع تکراری بین صفحه نمایش آنها شده اید. نسبت ابعاد صفحه نمایش جی ۶، ۱۸:۹ و اس ۸، ۱۸,۵:۹ است که همانطور که گفته اند وسیع می باشند. ایده این است که اینطوری کاربر راحت تر می تواند با گوشی کار کند و با توجه به فیلم های به اشتراک گذاشته شده با نسبت ۲:۱ حس صفحه نمایش سراسری را به کاربر منتقل می کند. سونی نیز تصمیم گرفته تا گوشی جدید خود را با نسبت ابعاد ۲۱:۹ عرضه کند.

هنگامی که جی ۶ و اس ۸ واقعی هستند، ما مطمئن نیستیم که اکسپریا ایکس آلترا با صفحه نمایش ۶,۴ اینچی و با نسبت ۲۱:۹ و یا حتی وسیع تر از گوشی های ذکر شده عرضه شود. با وجود ظاهر گوشی که در تصاویر رندر شده مشخص است، ممکن است اکسپریا ایکس آلترا در بازار موفق نباشد. طبق مشخصات مشایعت شده، در این گوشی اسنپدراگون ۶۶۰، ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافطه و باتری ۳۰۵۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۳٫۰ وجود دارند. برروی کاغذ، این گوشی یک فاجعه نیست اما نسبت به برادر بزرگترش که از اسنپدراگون ۸۳۵ بهره می برد، خوب و موفق نخواهد بود.

دوربین پشت گوشی ۱۹ مگاپیکسل و دوربین جلوی گوشی ۱۳ مگاپیکسل می باشد و اکسپریا ایکس آلترا موفق به دریافت گواهینامه IP 68 شده است. این دستگاه دارای دو اسپیکر و اندروید نوقا است. رزولوشن صفحه نمایش این گوشی نامعلوم است.

ما کاملا این خبر را باور نداریم اما اکسپریا ایکس آلترا فراتر از یک شایعه است. نظرات خود را درباره طراحی این گوشی و صفحه نمایش وسیع آن با ما به اشتراک بگذارید؟

لینک کوتاه:

phonearena



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سونی اکسپریا ایکس آلترا (Sony Xperia X Ultra) ممکن است با صفحه نمایش ۶,۴ اینچی و نسبت ابعاد ۲۱:۹ عرضه می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..