تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زندگی بروس لی بر پرده سینما

به گزارش افکارنیوز،

«شکهار کاپور» کارگردان هندی با حمایت سرمایه‌گذاران چینی ساخت فیلم «اژدهای کوچک» را براساس زندگی «بروس لی» از تابستان امسال مقابل دوربین می‌برد.

داستان فیلم در حال و هوای سیاسی واجتماعی دهه 1950 میلادی در هنگ‌کنگ روی می‌دهد که شخصیت «بروس لی» به عنوان معروف‌ترین ستاره هنرهای رسمی تاریخ و یک فیلسوف مهم و امروزی شکل داد و در آن به داستان‌های زندگی این چهره ورزشی و سینمایی از جنبه‌های مختلف چون ناامیدی از خانواده، عشق دوران جوانی، دوستان، خیانت، نژادپرستی، فقر و سرنوشت می‌پردازد.

این فیلم توسط «Bruce Lee Entertainment»به مدیریت «شنون لی» دختر «بروس لی» و همچنین کمپانی آمریکایی «Convergence Entertainment» تهیه‌ می‌شود و محصول مشترک سینمای چین، هنگ‌کنگ و آمریکا خواهد بود.

«شنون لی» اخیرا تحقیقات جدید را درباره دوران جوانی پدرش انجام داده، موضوعی که پیش از این در فیلم‌های متعدد درباره زندگی «بروس لی» کمتر به آن پرداخته شده است.

«بروس لی»، کونگ‌فوکار افسانه‌ای در سال 1973 در 33 سالگی درگذشت. بسیاری او را یکی از تاثیرگذارترین رزمی‌کاران قرن بیستم و نماد فرهنگی شناخته شده‌ چین می‌دانند.

او در سال‌های حضورش در فیلم‌های سینمایی مشهوری از جمله «رئیس بزرگ»، «مشت خشم»، «راه اژدها»، «اژدها وارد می‌شود» و «بازی مرگ» به یک ستاره تبدیل شد و به محبوبیتی چشمگیر در کشورهای مختلف جهان دست یافت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زندگی بروس لی بر پرده سینما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..