تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیحات معاون رئیس جمهور درباره پرونده دختر وزیر آموزش و پرورش

توضیحات معاون رئیس جمهور درباره پرونده دختر وزیر آموزش و پرورش

جامعه > آموزش - ایلنا نوشت: معاون حقوقی رئیس جمهور درباره قضیه کشف پوشاک قاچاق از دختر وزیر آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری ظهر امروز در حاشیه نشست خبری با خبرنگاران ایلامی درباره مسئله کشف کالای قاچاق از دختر وزیر آموزش و پرورش، گفت: چطور می شود درباره پرونده ای که هنوز زوایای آن مشخص نشده و مبهم است در همان جلسه اول نظر کرد، این مسئله اصل بی طرفی قوه قوه قضاییه را زیر سوال می برد.

انصاری عنوان کرد: وزیر دادگستری نیز چند روز پیش اعلام کردند که قاضی تعزیرات حکم تبرئه در این پرونده صادر کرده است.

وی گفت: سخنگوی قوه قضاییه روز گذشته نیز بیش از ۱۵ دقیقه درباره این پرونده که در صدا و سیما هم پخش شد صحبت کرد، در حالی که نظر مسئولان دولتی در این قضیه در رسانه ملی پخش نشد.

47237




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیحات معاون رئیس جمهور درباره پرونده دختر وزیر آموزش و پرورش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..