تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخشودگی سود و وجه التزام تسهیلات کمتر از250 میلیون ریال مشتریان بانک کشاورزی از امروز

در اجرای تبصره 35 قانون بودجه سال1395و دستور العمل ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، جزئیات بخشودگی سود و وجه التزام مشتریان بانک کشاورزی که بدهی آنان کمتر از 250میلیون ریال (25 میلیون تومان) است اعلام شد.

به گزارش شما نیوز:  مشتریانی که برابر با دستور العمل ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نسبت به تسویه نقدی اصل بدهی خود اقدام کنند، سود و وجه التزام بدهی آنان بخشوده خواهد شد.

بر اساس این گزارش ملاک اصلی محاسبه اصل بدهی ، آخرین قرار داد منعقد شده بین بانک و مشتری بوده و فقط یک پرونده تسهیلاتی مشمول استفاده از این قانون خواهد شد.

این گزارش می افزاید، خسارت دیدگان ناشی از حوادث غیر مترقبه، بدهکارانی که از تسهیلات مسکن روستایی استفاده کرده اند و همچنین آن دسته از آسیب دیدگان حوادث غیر مترقبه که بدهی آنان استمهال شده است در اولویت  هستند و سایر بدهکاران بخش کشاورزی مشمول این قانون در اولویت های بعدی قرار دارند.

شایان ذکر است، بدهکارانی که مشمول این قانون می شوند، از امروز هجدهم اردیبهشت ماه سال جاری فرصت دارند تا با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور، نسبت به تسویه بدهی خود اقدام کنند.

همچنین بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته شعب این بانک به صورت تمام وقت آماده خدمت رسانی به مشتریان خواهند بود و علاوه بر آن میز امداد با هدف مشاوره،راهنمایی و  پاسخگویی به شعب و مشتریان در مرکز ارتباط سبز این بانک (شماره تلفن 81301-021) ایجاد شده است.

منبع: روابط عمومی بانک کشاورزی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخشودگی سود و وجه التزام تسهیلات کمتر از250 میلیون ریال مشتریان بانک کشاورزی از امروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..