تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قتل جوان 24 ساله، عروسی را عزا کرد

کد خبر: ۵۲۷۸۹۹

۲۶  بازدید

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از قتل جوان ۲۴ ساله در مراسم عروسی بر اثر ضربات چاقو و دستگیری قاتل خبر داد.

خبرگزاری مهر: سرهنگ ماشاالله ملائی اظهار داشت: بر اساس گزارش واصله به پلیس، جوانی ۲۴ ساله بر اثر ضربات چاقو در یکی از روستاهای اطراف شهرستان جیرفت مجروح  شده که بلافاصله اکیپ های ویژه پلیس در محل حاضر و اقدامات اولیه خود را آغاز کردند.

وی گفت: بررسی های اولیه پلیس حاکی از آن است که مقتول پس از مشاجره لفظی با قاتل بر اثر ضربات چاقو از ناحیه قفسه سینه مجروح  و جان باخته است.

سرهنگ ملائی افزود: ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی جیرفت بلافاصله تلاش خود را برای دستگیری ضارب آغاز و اقدام به مسدود کردن راه های احتمالی فرار قاتل  کردند.

وی با اشاره به سرعت عمل ماموران و دستگیری متهم بیان کرد: در بررسی سوابق متهم، هشت فقره سرقت، شامل سرقت منزل، موتورسیکلت و همچنین یک فقره حمل مواد مخدر در سال ۸۴ را از مهمترین سوابق موجود در محاکم قضایی وی برشمرد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان ضمن اشاره به کشف سلاح سرد بکار رفته در این حادثه گفت: متاسفانه فقدان مهارت های لازم و تصمیم گیری در بدترین زمان ممکن یعنی عصبانیت، منجر به بروز این اتفاق شوم شده است که یک نفر را به آغوش سرد خاک سپرد و فرد دیگری را نیز با آینده ای تباه روبرو ساخته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قتل جوان 24 ساله، عروسی را عزا کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..